10 βοηθοί στο νέο σας ξεκίνημα

Ο Σεπτέμβριος είναι ένας ιδιαίτερος μήνας. Επιστρέφουμε στις δουλειές μας μετά από διακοπές ξεκούραση, καλοπέραση και ίσως για μερικούς υπερβολή σε ποτά και φαγητό.

Για μια καινούρια αρχή λοιπόν θα μιλήσουμε και τι χρειάζεται κάποιος για να τα καταφέρει όσον αφορά το διατροφικό κομμάτι και την διαχείριση του βάρους.

  1. Τέρμα τα ψέματα ξεκινάω δίαιτα από Δευτέρα!

Αν είστε και εσείς εδώ μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Σοβαρές αποφάσεις που αφορούν την ζωή μας δεν παίρνονται πάνω στο τραπέζι και μετά το γλυκό!

  1. Όλες οι φίλες μου αδυνάτισαν θα το κάνω και γω!

Το κίνητρο είναι σημαντικό και δεν μπορεί να είναι κάτι τόσο επιπόλαιο. Σκεφτείτε τι θα σας στερήσει και τι θα σας προσφέρει η σωστή διατροφή και μπορεί να βρείτε ισχυρά κίνητρα να σας βοηθήσουν.

  1. Την δίαιτα θα την κάνω τέλεια αλλά μην με βάζεις να περπατάω…

Ευτυχώς και δυστυχώς, διαιτολόγιο δεν σημαίνει μόνο φαγητό, αλλά γενικότερα σωστή στάσης ζωής. Συνειδητοποιείστε ότι η άσκηση είναι επένδυση ζωής και ότι απλά πρέπει να σχεδιάσετε τις συνθήκες (χρόνος, υποχρεώσεις) αλλά και τι μπορεί να σας γυμνάζει και να σας διασκεδάζει ταυτόχρονα.

  1. Δεν μου αρέσει να βοσκάω.

Οι σαλάτες και τα φρούτα είναι η βάση της μεσογειακής διατροφής. Πρέπει να αγαπήσετε και όχι να νιώθετε ότι βοσκάτε

  1. Ένα ουζάκι με την παρέα να μην πιούμε;

Η διασκέδαση είναι απαραίτητο συστατικό στην ζωή μας. Εκείνο που πρέπει να προσέξουμε είναι η συχνότητα των εξόδων μας και τις προτιμήσεις της παρέας. Αν η μόνη διασκέδαση της παρέας είναι το φαγητό μάλλον μπλέξατε. Εναλλακτικά μπορείτε να προτείνετε στην παρέα, έξοδο για ένα ποτό ή μια βραδιά σε ένα θέατρο ή κινηματογράφο.

  1. Όλα να τα κόψω μπορώ, εκτός από τα γλυκά!.

Κάποιες συνήθειες είναι απολαυστικές αλλά πρέπει να μετριαστούν και όχι να κοπούν. Πάντως αν τα γλυκά οδήγησαν την ζυγαριά σε απόγνωση πρέπει να αναθεωρήσετε κάποιες συνήθειες σας.

  1. Και τι έγινε που έχασα 3 κιλά. Καλά θα είμαι όταν αδυνατίσω.

Η εικόνα σώματος είναι κάτι που πρέπει να εξεταστεί, δηλαδή πως νοιώθετε εσείς με το σώμα σας. Πρέπει να αγαπήσετε το σώμα σας και να μάθετε να εκτιμάτε και τα γραμμάρια που χάνετε αφού μόνο έτσι μπορεί σε βάθος χρόνου να τα καταφέρετε.

  1. Το νερό με αναγουλιάζει!

Η αφυδάτωση μπορεί να επιδράσει αρνητικά στον μεταβολισμό σας. Αγαπήστε το νερό αλλά και αφεψήματα, σόδα ή κάποιος χυμός μπορεί να σας βοηθήσει με την ενυδάτωση του οργανισμού σας.

  1. Όταν στεναχωριέμαι τρώω!

Το συναισθηματικό φαγητό είναι μια εκδοχή του φαγητού μας αλλά μερικές φορές μπορεί να είναι καταστροφικό για την δίαιτα σας. Στόχος είναι να ζείτε ευτυχέστερα αλλά ακόμα και όταν συμβαίνουν διάφορα που σας αναστατώνουν να τα προσδιορίσετε, να τα εκφράσετε αλλά και αν μπορείτε να βρείτε μια διαφορετική βαλβίδα εκτόνωσης.

  1. Τι να τον κάνεις τον διαιτολόγο. Κόβεις τα ψωμιά, τρως κρέας με σαλάτα, γιαούρτι το βράδι και αδυνάτισες!

Σε αυτό και αν θα ήθελα να πω πάρα πολλά!! Όμως με το πόσα πράγματα πρέπει να ασχοληθεί ο διαιτολόγος σας πέρα από το φαγητό σας θα σας αφήσω να το ανακαλύψετε μόνοι σας.

Καλή αρχή λοιπόν και καλό φθινόπωρο!

Νικόλαος Δήμος
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος M.Sc.

Άφησε ένα μήνυμα